2 коментарі:

  1. Шановні колеги ! ВДГО «КРОКС» проводить командні регіональні змагання та вищу лігу чемпіонату України. Гра включає в себе різноманітні конкурси : розумові та спортивні. Для популяризації гри Олександр та Євген Татаринови проводять інтернет змагання. Ці змагання включають конкурси : кросворд ( заявка, основний, складання), спорт, школа, Україна, країна Європи, мистецтво, музика +, пантоміма, окомір, сюрприз, поети. Ознайомлюючи матеріали та перебіг попередньої гри можна переглянути на блозі kroks-rodyna.blogspot.com Можливі формати участі в змаганнях ( гра проводиться без сплати турнірних внесків) : змагання команд на рівні класу; змагання на рівні паралелей або всього навчального закладу, участь у відкритому чемпіонаті Селидівської гімназії Донецької області. Перевірку відповідей, складання протокoлів конкурсів проводять самі учасники гри. Електронна адреса для контактів dnipro1956@gmail.com З повагою Є. Татаринов

    ВідповістиВидалити
  2. Моє свідчення Привіт всім. Я тут, щоб засвідчити, як я отримав позику від містера Бенджаміна після того, як я кілька разів звертався до різних кредиторів, які обіцяли допомогти, але вони мені ніколи не дали позику. Поки мій друг не познайомив мене з містером Бенджаміном Лі, пообіцяв мені допомогти, і справді він зробив так, як обіцяв без будь-якої форми зволікання. Я ніколи не думав, що є ще надійні кредитори, поки я не зустрівся з містером Бенджаміном Лі, який справді допомагав позика і змінила мою переконання. Я не знаю, чи потребуєте ви якимось чином справжнього та термінового кредиту. Будьте вільні зв’язатися з містером Бенджаміном через WhatsApp 1-989-394-3740 та його електронну пошту: lfdsloans@outlook.com дякую.

    ВідповістиВидалити