Нічому не навчили
Маленький хлопчик вперше пішов до школи.
- Ну, і чому ж тебе, синку, навчили?
- Нічому, – зітхнув першокласник. – Звеліли завтра знову прийти.
Не піду до школи
Не піду до школи! – заявив хлопчик батькам після першого дня навчання.
– Ні читати, ні писати я не вмію, а розмовляти мені не дозволяють.
Усе я та я
– Уставай, Петрику, – будить мати першокласника, – пора до школи збиратися.
– Не хочу, – пхикає Петрусь, – усе я та я, хай сьогодні Оленка піде. – і показав на молодшу сестру.
Ой і жартівник наш Петрусь. А ти як думаєш?
П. Гальченко
oipopp.ed-sp.net
Економія
Після закінчення навчального року другокласник Петрик прибіг додому і радісно закричав:
- Тату, мамо, я зробив для вас економію!
- Яку економію?
- Вам не доведеться цього року купувати мені підручники!
- Чому?
- Я залишився ще на рік у другому класі.
з журналу "Перець"
Вчитель заспокоїв учнів і наказав їм:
— Сидіть мені тихо, щоб, як муха пролетить, і то чути було.
Учні довго сиділи притихлі, а потім один не витерпів і питає:
— Ну коли вже та муха пролетить?
Першокласник. Тату, а сьогодні вчитель питав увесь клас, і ніхто, крім мене, не відповів.
Батько. А що ж він питав?
Першокласник. Хто розбив вікно.
Батько. Ну, а ти що сказав?
Першокласник. Ну... сказав, що вікно розбив я.
— Грицю, у твоїй письмовій роботі аж десять грубих помилок! Чи не могло б їх бути менше?
— Могло б, якби робота була трохи коротшою.
— Вставай, Петрику,— будить мати першокласника,— пора до школи збиратися.
— Не хочу,— пхикає Петрусь,— все я та я, хай сьогодні Оленка піде.— I показав на молодшу сестру.
Сашко. Мамо, а наша вчителька геть не знає тварин. Мати. Звідки ти це взяв?
Сашко. Я намалював коня, а вона питає, що то таке.
Учитель питає учня:
— Скільки буде три та п'ять? Учень відповідає:
— Не знаю.
— Ну от як я візьму й покладу тобі в кишеню три копійки і п'ять копійок, скільки буде разом?
— Нічого не буде.
— Та чого ж,— каже учитель,— не буде?
— А того не буде, що в мене у кишені дірка.
— Ти розв'язав задачі, які вчителька задала на сьогодні?
— Тільки одну, мамо.
— Яку?
— Ту, що списав у Миколи.
— Мамо, мене вже більше не звуть найгіршим учнем.
— Молодець, синку! Ти став краще вчитись?
— Ні, до нас прийшов новий хлопчик, який вчиться ще гірше.
— Костику, покажи на карті Червоне море.
— Щось я такого не бачу. На цій карті всі моря лише блакитні.
В одній школі учням дали завдання написати дома твір на тему: «Свійські тварини».
Роздаючи зошити з перевіреними творами, учителька сказала Владикові:
— Чому ти так мало написав? От подивись — Михась так само, як і ти, написав про свого собаку, але в нього вийшло більше двох сторінок, а в тебе всього п'ять рядків.
— Таж у Михася великий собака, а в мене маленький,— відповів Владик.— Чи багато про нього напишеш?
— Діти! Запишіть у зошити імена людей, яких ви вважаєте найвизначнішими,— сказав учитель. Згодом він запитав : — Скільки ти вже написав, Петрусю?
— Десять. Лишився ще один — воротар...
— Якого роду слово «яйце»?—запитала учителька в учня.
— Ніякого,— відповів той.
— Чому?
— Бо не знаємо, що з нього вилупиться: півень чи курка...
Учитель. Іванку, чи довго живуть миші?
Учень. А це залежить від кота.
— Чому це в тебе з історії трійка? Коли я вчився,— сказав дідусь,— у мене з історії були самі п'ятірки.
— Так тоді ж історія була коротша,— відповів онук.
У першому класі був дуже поганий учень. Вчителька не знала, що й робити, щоб навчити його арифметики. Одного разу вона повела з ним таку розмову:
— Твоя мама пекла сьогодні пироги?
— Пекла.
— Ти з'їв один пиріг, і мама дала тобі ще один. Скільки всього ти з'їв пирогів?
— Два.
— Добре. З'їв ти ці два пироги, а мама тобі дала ще два.
— Ну, ні, стільки я вже не з'їм!
Прийшов онук із школи. Глянула бабуся — а новий костюмчик пожмаканий, всі ґудзики повідривані.
— Що ж це ти наробив? — записала бабуся.
— Та це я Миколі робив зауваження, щоб не свистів на вулиці.
Учитель. Стань на кінець черги останнім!
Учень. Та там останнім вже хтось стоїть!
— Помий, Васильку, руки. Як ти підеш у школу з такими руками? — каже мати.
— Та це не обов'язково.
— Як то не обов'язково?
— Бо я у школі ніколи руки не піднімаю.
— Татку,— питає хлопчик,— чи зумів би ти із заплющеними очима написати своє прізвище?
— Звичайно.
— То напиши його, будь ласка, в моєму щоденнику.
Першокласниця Олеся старанно виводила в зошиті кривульки. Брат побачив і кинувся до неї:
— Ой, що ж ти наробила в моєму зошиті!
— А хіба це твій? — здивувалася Олеся.
— Ну а чий же?
— А там написано, що то «Загальний зошит»,— то це і твій, і мій.
Хлопчик повернувся із школи додому. Глянула мати, а нова його шапка подерта і вся в грязюці.
— Це що?
— Та це хлопці...
— Що хлопці?
— Скинули з мене шапку й почали у футбола грати.
— А ти ж де був?
— На воротях стояв.
— Івасю, ти такий великий хлопець, а примушуєш маленького Петрика нести свій і твій портфель.
— Це я вчу його допомагати старшим.
Батько та мати поїхали з дому, а Данилко, лишившись на господарстві, до школи не пішов.
Раптом телефонний дзвінок... Данилко впізнав по голосу свою вчительку:
— Чому сьогодні Данилко не прийшов до школи?
— Тому що він захворів.
— А хто це розмовляє зі мною?
— Мій тато...
Маленький хлопчик вперше пішов до школи.
- Ну, і чому ж тебе, синку, навчили?
- Нічому, – зітхнув першокласник. – Звеліли завтра знову прийти.
Не піду до школи
Не піду до школи! – заявив хлопчик батькам після першого дня навчання.
– Ні читати, ні писати я не вмію, а розмовляти мені не дозволяють.
Усе я та я
– Уставай, Петрику, – будить мати першокласника, – пора до школи збиратися.
– Не хочу, – пхикає Петрусь, – усе я та я, хай сьогодні Оленка піде. – і показав на молодшу сестру.
Ой і жартівник наш Петрусь. А ти як думаєш?
П. Гальченко
oipopp.ed-sp.net
Економія
Після закінчення навчального року другокласник Петрик прибіг додому і радісно закричав:
- Тату, мамо, я зробив для вас економію!
- Яку економію?
- Вам не доведеться цього року купувати мені підручники!
- Чому?
- Я залишився ще на рік у другому класі.
з журналу "Перець"
Не витерпів
Вчитель заспокоїв учнів і наказав їм:
— Сидіть мені тихо, щоб, як муха пролетить, і то чути було.
Учні довго сиділи притихлі, а потім один не витерпів і питає:
— Ну коли вже та муха пролетить?
Важке питання
Першокласник. Тату, а сьогодні вчитель питав увесь клас, і ніхто, крім мене, не відповів.
Батько. А що ж він питав?
Першокласник. Хто розбив вікно.
Батько. Ну, а ти що сказав?
Першокласник. Ну... сказав, що вікно розбив я.
Коли помилок менше
— Грицю, у твоїй письмовій роботі аж десять грубих помилок! Чи не могло б їх бути менше?
— Могло б, якби робота була трохи коротшою.
«Все я та я»
— Вставай, Петрику,— будить мати першокласника,— пора до школи збиратися.
— Не хочу,— пхикає Петрусь,— все я та я, хай сьогодні Оленка піде.— I показав на молодшу сестру.
Намалював коня
Сашко. Мамо, а наша вчителька геть не знає тварин. Мати. Звідки ти це взяв?
Сашко. Я намалював коня, а вона питає, що то таке.
Навчив
Учитель питає учня:
— Скільки буде три та п'ять? Учень відповідає:
— Не знаю.
— Ну от як я візьму й покладу тобі в кишеню три копійки і п'ять копійок, скільки буде разом?
— Нічого не буде.
— Та чого ж,— каже учитель,— не буде?
— А того не буде, що в мене у кишені дірка.
«Розв'язав» задачу
— Ти розв'язав задачі, які вчителька задала на сьогодні?
— Тільки одну, мамо.
— Яку?
— Ту, що списав у Миколи.
Не найгірший
— Мамо, мене вже більше не звуть найгіршим учнем.
— Молодець, синку! Ти став краще вчитись?
— Ні, до нас прийшов новий хлопчик, який вчиться ще гірше.
На уроці географії
— Костику, покажи на карті Червоне море.
— Щось я такого не бачу. На цій карті всі моря лише блакитні.
Владик пише твір
В одній школі учням дали завдання написати дома твір на тему: «Свійські тварини».
Роздаючи зошити з перевіреними творами, учителька сказала Владикові:
— Чому ти так мало написав? От подивись — Михась так само, як і ти, написав про свого собаку, але в нього вийшло більше двох сторінок, а в тебе всього п'ять рядків.
— Таж у Михася великий собака, а в мене маленький,— відповів Владик.— Чи багато про нього напишеш?
Написав
— Діти! Запишіть у зошити імена людей, яких ви вважаєте найвизначнішими,— сказав учитель. Згодом він запитав : — Скільки ти вже написав, Петрусю?
— Десять. Лишився ще один — воротар...
Що вилупиться
— Якого роду слово «яйце»?—запитала учителька в учня.
— Ніякого,— відповів той.
— Чому?
— Бо не знаємо, що з нього вилупиться: півень чи курка...
Відповів
Учитель. Іванку, чи довго живуть миші?
Учень. А це залежить від кота.
Подовшала історія
— Чому це в тебе з історії трійка? Коли я вчився,— сказав дідусь,— у мене з історії були самі п'ятірки.
— Так тоді ж історія була коротша,— відповів онук.
Скільки пирогів?
У першому класі був дуже поганий учень. Вчителька не знала, що й робити, щоб навчити його арифметики. Одного разу вона повела з ним таку розмову:
— Твоя мама пекла сьогодні пироги?
— Пекла.
— Ти з'їв один пиріг, і мама дала тобі ще один. Скільки всього ти з'їв пирогів?
— Два.
— Добре. З'їв ти ці два пироги, а мама тобі дала ще два.
— Ну, ні, стільки я вже не з'їм!
Робив зауваження
Прийшов онук із школи. Глянула бабуся — а новий костюмчик пожмаканий, всі ґудзики повідривані.
— Що ж це ти наробив? — записала бабуся.
— Та це я Миколі робив зауваження, щоб не свистів на вулиці.
На уроці фізкультури
Учитель. Стань на кінець черги останнім!
Учень. Та там останнім вже хтось стоїть!
Не обов'язково
— Помий, Васильку, руки. Як ти підеш у школу з такими руками? — каже мати.
— Та це не обов'язково.
— Як то не обов'язково?
— Бо я у школі ніколи руки не піднімаю.
Хитрий хлопчик
— Татку,— питає хлопчик,— чи зумів би ти із заплющеними очима написати своє прізвище?
— Звичайно.
— То напиши його, будь ласка, в моєму щоденнику.
Загальний зошит
Першокласниця Олеся старанно виводила в зошиті кривульки. Брат побачив і кинувся до неї:
— Ой, що ж ти наробила в моєму зошиті!
— А хіба це твій? — здивувалася Олеся.
— Ну а чий же?
— А там написано, що то «Загальний зошит»,— то це і твій, і мій.
Виправдався
Хлопчик повернувся із школи додому. Глянула мати, а нова його шапка подерта і вся в грязюці.
— Це що?
— Та це хлопці...
— Що хлопці?
— Скинули з мене шапку й почали у футбола грати.
— А ти ж де був?
— На воротях стояв.
Хитрий Івась
— Івасю, ти такий великий хлопець, а примушуєш маленького Петрика нести свій і твій портфель.
— Це я вчу його допомагати старшим.
«Мій тато»
Батько та мати поїхали з дому, а Данилко, лишившись на господарстві, до школи не пішов.
Раптом телефонний дзвінок... Данилко впізнав по голосу свою вчительку:
— Чому сьогодні Данилко не прийшов до школи?
— Тому що він захворів.
— А хто це розмовляє зі мною?
— Мій тато...
Немає коментарів:
Дописати коментар